Spor QR (Quick Response) koder i Google Analytics
Udgivet den 15. juni 2012 af Michael Oxkjær

 

QR koderQR koder, ser vi oftere og oftere i annoncer, på visitkort, på biler, på bannere og flere andre steder, og dem der anvender disse QR koder i deres markedsføring, er forhåbentlig interesseret i at vide om de i det hele taget bliver anvendt.

 

Til dette kan man blandt andet anvende Google Analytics.

 


Læs resten af "Spor QR (Quick Response) koder i Google Analytics"


Spor interne søgninger i Google Analytics
Udgivet den 8. december 2011 af Michael Oxkjær

Har din hjemmeside en intern søgefunktion, altså hvor de besøgende kan søge direkte på din hjemmeside, så er der ret meget fornuft i, at spore disse søgninger.

 

Sporingen kan du sætte op i f.eks. Google Analytics på 30 sekunder (eller der omkring) hvis du altså benytter Google Analytics, og i Analytics hedder dette "Webstedssøgning".

 


Læs resten af "Spor interne søgninger i Google Analytics"